Veel gestelde vragen

Welkom op onze veel gestelde vragen pagina. Kijk hieronder of het antwoord op jouw vraag terug te vinden is.
Per categorie hebben wij de meest gestelde vragen van een antwoord voorzien. 

Vind hier uw vraag

Bestellen

Nee, er is geen minimum bedrag.
Boven de €75,- geen verzendkosten.

Betalen

Bestellen bij juffrouwtheetje.nl staat voor snel, simpel en vooral veilig betalen. Juffrouwtheetje.nl biedt jou verschillende manieren om je bestelling af te rekenen. Zo kun je onder andere kiezen voor Ideal, creditcard of PayPal. 

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank of creditcardmaatschappij. Bij vragen over het afronden van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie. 

Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank, of creditcardmaatschappij. Bij vragen rondom de afkeuring van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.

Bezorgen

Wanneer je op een werkdag een bestelling plaatst bij juffrouwtheetje.nl dan wordt deze binnen 3 werkdagen thuisbezorgd. Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het aflevermoment zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden of naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen en je hiervan op de hoogte stellen.

Als je een bestelling bij ons plaatst, betaal je voor een brievenbuspakket slechts €3,95 en voor een postpakket €6,50. Afhankelijk van de producten die je besteld moet je de verschillende bezorgkosten betalen.

Het is mogelijk dat je een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laat bezorgen. Geef hiervoor tijdens het bestelproces aan welk adres je hiervoor kiest. 

Als je nog geen mail met track en trace code hebt ontvangen, kan het zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Indien er onverhoopt vertraging ontstaat in het afhandelen van je order, dan informeren we je daar altijd tijdig van. Ook is het mogelijk dat je SPAM-filter de track en trace mail onderschept heeft. Controleer daarom eerst jouw ongewenste mailmap in je inbox of de track en trace mail daar misschien terecht is gekomen. Controleer eerst de map “Ongewenste e-mail” of je echt niets van ons hebt ontvangen voordat je contact zoekt met onze klantenservice.

De bezorgdienst zal als je niet thuis bent, proberen het pakket af te leveren bij je buren en je hiervan op de hoogte stellen. Geen kaartje ontvangen? Kijk dan bij de track en trace gegevens, je hebt deze via e-mail ontvangen. In veel gevallen geeft de track en trace code aan waar het pakket bezorgd is. Is het de bezorger niet gelukt jouw pakket te bezorgen dan kan het pakket ook naar een afhaalpunt worden gebracht. Ook dit wordt weergegeven in de track en trace informatie.

Als je jouw bestelling geplaatst hebt, wordt de bestelling binnen 3 werkdagen afgeleverd.

Juffrouwtheetje.nl is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen. De extra kosten van de nalevering worden door juffrouwtheetje.nl gedragen. Mocht het zijn dat de levertijd van een of meerdere artikelen langer dan de in de algemene voorwaarden gestelde 30 dagen gaat duren, zal onze klantenservice contact met je opnemen om een alternatief te bepalen of om de overeenkomst te beëindigen.

Juffrouwtheetje.nl levert goederen aan klanten binnen Nederland. Het is alleen mogelijk om bestellingen te plaatsen vanuit dit land. Indien je vanuit een ander land dan hierboven bestelt of in het buitenland geleverd wil worden, dient dit in overeenstemming met onze klantenservice te gebeuren. Neem voor je de bestelling plaatst eerst contact op met onze klantenservice, zij zullen je zoveel mogelijk proberen te helpen.

Retourneren

Ja, dit is mogelijk. Je kunt een aankoop bij juffrouwtheetje.nl binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Indien gewenst ontvang je jouw geld terug. Alle producten dienen onbeschadigd , ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd(let op:de theeverpakking is verzegeld , deze verzegeling mag niet zijn verbroken ) Dit wordt altijd gecontroleerd. Ook glazen tubes en glazen potjes gevuld met thee kunnen uit hygiënisch oogpunt niet worden geretourneerd, deze zijn namelijk niet verzegeld.

  1. De kosten voor retour vanuit huis naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening.
  2. Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, stuur een mail naar: info@juffrouwtheetje.nl. Vermeld hierin dat je je bestelling retour wilt zenden en of het gaat om de hele bestelling of een deel hiervan. Doe dit onder vermelding van je naam en het ordernummer van je bestelling.
  3. Nadat je je bestelling hebt aangemeld voor retour, ontvang je een e-mail met daarin verdere instructies hoe te handelen. Verpak je producten zorgvuldig. Een (brievenbus)pakket dat is kwijtgeraakt of beschadigd tijdens het transport, kan ik niet voor je vergoeden. Vraag voor de zekerheid altijd een bewijs van afgifte van de retourzending en bewaar dit zorgvuldig.
  4. Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour teruggestort, mits er is voldaan aan bovenstaande voorwaarden.

Het kan helaas gebeuren dat een product je niet in perfecte staat bereikt. Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Je mag dan het product naar ons retourneren zodat wij je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar van hetzelfde product. Dit gebeurt kosteloos, mits je een geldig aankoopbewijs hebt, de aankoop niet is gebruikt en -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking verkeert. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen je de informatie geven over het retourneren van producten, zoals het verzendadres en de verzendprocedure.

Antwoord niet gevonden?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

We staan te popelen om van je te horen en al je vragen, suggesties en verhalen over thee te ontvangen. Neem gerust contact met ons op en laat ons samen genieten van de wereld van thee!”